پیشبینی میشود که واردات و صادرات چرم مصنوعی سنگی با توجه به افزایش محموله و تقاضا برای محصولات در بحبوحه همهگیری مداوم COVID-19 افزایش یابد.
از آنجایی که ظرفیت خرج کردن مشتریان به دلیل کندی اقتصاد جهانی کاهش یافته است، تولیدکنندگان از کانالهای فروش از طریق تجارت الکترونیک و اپلیکیشنهای خرید آنلاین برای افزایش جذب محصول استفاده میکنند.
تولیدکنندگان در بازار چرم مصنوعی از این فرصت استفاده می کنند، زیرا بازگشایی مرزهای کشور به حل مشکلات حمل و نقل و لجستیک کمک می کند، به دلیل قوانین سختگیرانه ای که در حمل و نقل مواد خام رعایت می شود.
آنها در حال اتخاذ برنامه ریزی اضطراری برای جلوگیری از اختلال در تقاضای مشتری، تامین مواد و در دسترس بودن خدمات لجستیکی هستند.
چرم مصنوعی در مقایسه با چرم سنتی طول عمر نسبتاً کوتاه تری دارد، زیرا قرار گرفتن طولانی مدت چرم مصنوعی در معرض گرما و رطوبت باعث می شود چرم مصنوعی شیراز با سرعت بیشتری تخریب شود.
چرم مصنوعی برای مقاوم کردن آن در برابر نور خورشید، خط و خش و آتش، از نظر شیمیایی پردازش می شود.
با این حال، به دلیل سایش و پارگی ضعیف و مستعد تخریب می شود. چرم مصنوعی هولوگرامی با قیمت مقرون به صرفه در دسترس است.
با این حال، نیاز به مراقبت و نگهداری بالایی دارد و برای افزایش طول عمر آن باید از اشعه مستقیم خورشید محافظت شود.
بنابراین، مشتریان و کاربران نهایی در صنایع تجاری، برای تصمیم گیری در مورد خرید، مزایا را در مقایسه با معایب بالاتر می سنجند.
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.